(",)

LoveHateFollowers

Saturday, October 16, 2010

Ke$ha: Backstabber lyrics

Songwriters: Gamson, David H; Ingoldsby, Jonathan Case; Nelkin, Marc; Sebert, Kesha Rose;


Backstabber Lyrics


Back, back, backstabber
Back, back, backstabber
Back, back, backstabber

Bored, stoned, sitting in your basement all alone
'Cause your little conversation's got around
And look at what we all found out
Lookie here we all found out

That you have got a set of loose lips
Twisting stories all because you're jealous
Now I know exactly what you're all about
And this is what you're all about

Girl, you're such a backstabber
Oh girl, you're such a shit talker
And everybody knows it
And everybody knows it

Girl, you're such a backstabber
Run your mouth more than anyone I've ever known
And everybody knows it
And everybody knows it

Back, back, backstabber
Talk, talk, talk, talk, talk, talk, talk, talk

I'm sick and tired of hearing all about my life
From other bitches with all of your lies
Wrapped up so tight, so maybe you should shut your mouth
Shut your fucking mouth

Honestly, I think it's kinda funny that
You waste your breath talking about me
Got me feeling kinda special really
This is what you're all about

Girl, you're such a backstabber
Oh girl, you're such a shit talker
And everybody knows it
And everybody knows it

Girl, you're such a backstabber
Run your mouth more than anyone I've ever known
And everybody knows it
And everybody knows it

Katie's to the left just rippin' my style
Damn, Jeanie why you gotta tell the secrets about my sex life?
All I ever did was drive your broke ass around
Pick you up, take you out when your car broke down

Back, back, backstabber
Stabber, stabber
Back, back, backstabber

Girl, you're such a backstabber
Oh girl, you're such a shit talker
And everybody knows it
And everybody knows it

Girl, you're such a backstabber
Taking and twisting it down, you're so manipulating
Run your mouth more than anyone I've ever known
And everybody knows it
And everybody knows it

Talk, talk, talk
Back, back, backstabber

Taking and twisting it down, you're so manipulating
Girl, talk, talk, you're looking like a lunatic
Everybody knows it
And everybody knows it

Everybody knows, yeah
You're looking like a lunatic
And everybody knows, yeah
Everybody knows

these lyrics are last corrected by Jordan Messerle

4 comments:

SizZLing SuZai said...

terus i g donlod lagu nih ^^

Azham Vosovic said...

hehe....best tau...sesuai for bitches who wud always want to see us in misery...

SizZLing SuZai said...

AAwwwucchhh..haha

Azham Vosovic said...

hehehe... not related to you at all.. hehehe

("-")