(",)

LoveHateFollowers

Tuesday, March 15, 2011

She's a princess


A princess is never late,
Everyone else is always early.

P/S: Dedicated to Diba the Dibot's sister.

8 comments:

Anonymous said...

haha princess always have her watch set according to her time....

haha sengal lah azham ni... haha ;D
-dtdhs

IzudeanSEVEN said...

kalau macam nie untunglah jadi princess...hehe :D

Azham Vosovic said...

DTDHS- She's the Princess of Labisinovia hehehe... She was so cute when she told you that you followed your watch and she followed her time... Betul kata Farah, pandai dia nk selamatkan diri...

Erk, Diba blajar dr adik dia ker adik dia tiru akak dia? hehehe, gurau...

Izudean: hehehehe, kita pun boleh jadi Prince hehehe

Anonymous said...

hahahahaha smapai balik umah die dok gelak pasal 10.32 vs 10.35 tu.. hahah

eh, lupe plak saye ni selalu fashionably late... hahaha

er, kami belajar dari antara satu sama lain.. haha

dtdhs

zoe said...

i wanna be a princess!!! hahaha.
azham please write a poem bout me!!

hahah, desperate gile!

Azham Vosovic said...

DTDHS- hahahaha, maknanya saya selalu awal la ni kan? hehehehe.....

Zoe- hehehe, nak buat poem pasal apa yer? saya kena kaji dulu personaliti awak heheheh

zoe said...

*azham*
hahaha.. so mari kenal sy,,.... hahaha. azham, kan kite camp dulu x kenal lagi... hehehe

Azham Vosovic said...

hahahah, mmg la kenal tp mana la sempat nk menelitinya hehehe....

("-")