(",)

LoveHateFollowers

Saturday, April 7, 2012

Behind the Assignments Line


Please stand behind the yellow line; it is time to finally leave Kuala Lumpur...the city that is hot of its weather, its people and its story.

*****

 Alhamdulillah, one week of semester break is finally here! I departed by train from KL Sentral at 2.30 AM last night and reached Penang at 10 AM, can you imagine that? The train was supposed to depart at 11 PM but it was delayed for nearly four hours but luckily I boarded the Cabin Coach--I was asleep most of the time. The best thing is when my mother fetch me up at Butterworth Train Station this morning and said:

 "Petang ni kita balik Kelantan untuk dua hari lepas tu pergi holidays kat Terengganu atau Pahang". 

Dang! Another long journey for me in less than 24 hours but I really need a vacation! This time around I will not going to waste my time doing the assignments yet, FAMILY TIME comes first! So dear bloggers out there, I will see you in Kelantan hopefully by tonight and insyaallah I will be around the East Coast of Malaysia this whole week. 

"Kali ni aku nak betul-betul bercuti, assignments semua tolak tepi!"

11 comments:

Lysa said...

lama gak cuti. haha enjoy lah puas2. :)

Anonymous said...

wah balik Kelantan lagi..yeah
i tak balik..one day nak melawat u kat K2 lah..
mesti bnyak cerita kan?

Unknown said...

4jam? wahtheeeeee

Unknown said...

Lisa: hehe....mmg tgh enjoy ni haha!

Zuan: hehe...nasib la aku beli tiket Coach Cabin...bolehlah baring puas2 hehehee

Aziela said...

enjoy yer adik...

Nana said...

we are the same..huhu..buku je bawak balik tapi nak bukak kulit buku pun payah!

Unknown said...

Aziela: hehe thanks akak!

Nana: hehe. yes setuju! I x start buat assignment lg ni huhuhu

Ezad Skytech said...

hampir 4 jam lewat...kalau aq da tertidur da kat KL Sentral tu..

> cuti ni baik habiskan masa dgn family kan...:D

Unknown said...

Ezad: hehe....tu la...aku pon sebenarnya tdo je dlm train tu masa delay...syukur I beli tiket Coach Cabin....

Hanie Dew said...

4 jam delay..seriously.. ktm tak pernah improve..*sigh*..

tp best la ko becuti sakannn..bestt wehhh,..siap round east coast tu. walauweh..

Unknown said...

Hanie: huhuh...tak pe la...delay pon delay janji dpt balik bercuti hehehe..... syukur alhamdulillah kali ni my parents dpt cuti so boleh la jalan2 hehehe

("-")