(",)

LoveHateFollowers

Saturday, December 31, 2011

Stop Animal Abuse


Dear bloggers, what if we start 2012 by signing this petition on Animal Abuse? Log on to http://stopanimalabuse.my/ and do your part. Speak for the animals and do them justice.


They feel the pain as well so make their presence appreciated; this simple step you take means the world to them.

P/S: I am serious...just because these photos seem funny, the cat is still being abused.

Photos source:

21 comments:

eiymnajmie said...

that cat is cute! bkn kanak2 je kene abused, binatang2 skang pon makin rancak kene gak!

Aqiim said...

errr..
aku benci betul dgan org yg suka seksa binatang nie..
tapi aku memang tak suka kucing..
sbab badan dia lmbut..
kucing makcik aku suka gesel2 bdan kat kaki aku.. kenapa??
wahahahaha :P

Azham Vosovic said...

eiym: huhu... betul tu...cikgu pon kena....

Aqiim: hehe, I'm scared of cats because of my childhood trauma, but I won't go to the extend of abusing them ;)

IMANSHAH said...

kesiannya kucing tu kna jd bibik

k e y r i said...

I'm with you buddy

Azham Vosovic said...

IMANSHAH: tp cute kan? hehehe...

keyri: da sign petisyen ni dude?

Anif Abdullah| AA said...

err.. nampak fun kan,tapi kita kene aware benda nih.. hehe

happy new year :)

semutsengal said...

muka kucing tu serius mcm terpaksa.


AHHAHAHAHAHAHAH

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

i love animals :)

delarocha said...

sama sama membenteras penderaan.

ZURAINI said...

yes! please stop animal abuse. if u been caught abusing the animal mahal kott kne byr ngn penjara lg. dulu 200 je tp skrg dah naik.

Azham Vosovic said...

AA: hehe, betul tu bro...Happy 2012 to you too ;)

semutsengal: haha, kau ni kerja gelak je kan? heheheh

Zuan: yeap... marilah kita sama2 sayangi haiwan...

delarocha: hehe, betul tu bro!

ZURAINI: alhamdulillah, ada juga blogger yg prihatin mcm anda hehehe

khairul akmal bin azman said...

perunding doktor haiwan ke skrg...?
hehe!

khairul akmal bin azman said...

blog ko ringan je nk view!
like

Azham Vosovic said...

kay: aktivis haiwan peliharaan heheh

thanks sbb bg jwpan jujur psl blog ni hehehhehehe

rozeeta rashid said...

kalau tak suka binatang, tak payah la sampai nak abuse kan. comel je kucing kat atas ni. =)

Azham Vosovic said...

rozeeta: hehe, setuju dgn awak! Da sign petisyen ni blom?

blog-tips-kurus said...

zolim betul siapa yg pukul kucing..

Azham Vosovic said...

BTK: hehe, jom kita belasah pembuli haiwan ni hehehe

Rizal Sadiman said...

old entry but marvelous

Azham Vosovic said...

Rizal Sadiman...hehe...thanks!

("-")