(",)

LoveHateFollowers

Saturday, July 13, 2013

Beauty.Health.Success with Amelin Catalyst

Salam guys and girls! How is your Ramadan going on so far? Alhamdulillah I am having the best time of my life because Ramadan this year is truly different from last year. I would like to share about my friend's successful business today because this blog post has been delayed for over a year already; I am so very sorry Amelin Catalyst
I believe that beauty comes from within; your personality, attitude, and perhaps your physical attributes. I am very sure that most of us are dealing with personal matters regarding our self-identity; such as weight problems, skin tone and confidence. Amelin Catalyst also faced problems regarding her self-identity as you can see from her testimony for this Catalyst product. Just look at how she transformed; like a beautiful metamorphosis of a caterpillar to a colorful butterfly spreading her wings.
 We are so lucky today because I have interviewed Amelin Catalyst about the product she sells at her online store, Amelin Catalyst! Let us read through the interview session okay :)

-Terima kasih Amelin Catalyst kerana sudi ditemubual. Boleh saudari ceritakan bagaimana saudari terlibat dengan produk Catalyst ini?
Saya tertarik dengan produk ini secara tidak sengaja melalui Facebook. Pada mulanya agak sukar untuk saya mempercayai produk-produk kesihatan dan kecantikan seperti ini. Saya membuat sendiri tinjauan ke atas produk ini dan setelah berpuas hati dengan testimoni pelanggan Catalyst, barulah saya mencuba sendiri pada Jun 2011. Catalyst VCO Soft Gel adalah minyak kelapa dara dalam bentuk kapsul yang sangat mudah digunakan, menggunakan 100% bahan semulajadi yang baik untuk kulit. Antara kelebihan minyak kelapa dara adalah:

+Menghasilkan tenaga segera
+Meningkatkan kadar metabolisma badan
+Meningkatkan tenaga dalaman lelaki dan wanita
+Melindungi tubuh badan daripada risiko kanser, penyakit jantung dan tekanan darah tinggi.

-Mengapakah saudari mahu mencuba produk Catalyst berkenaan?
Sebab utama saya mencuba produk ini adalah kerana masalah kulit muka yang berjerawat, ton muka tidak sekata dan juga masalah berat badan yang ketara. Tambahan pula, Catalyst merupakan sebuah syarikat yang beroperasi di Malaysia dan kilangnya terletak di Kedah jadi saya menjadi yakin untuk mencubanya. Catalyst telah menghasilkan pelbagai produk kecantikan dan kesihatan bermula dari hujung rambut ke hujung kaki dan tidak hanya tertakluk untuk golongan wanita sahaja, malahan terdapat produk yang berkesan untuk lelaki.

-Bagaimanakan pula dengan cara penggunaan produk Catalyst VCO Soft Gel ini?

Anda boleh telan kapsul berkenaan sebagai supplemen harian ataupun sapu cecair di dalamnya ke muka anda. Kapsul berkenaan boleh dimakan dua biji setiap hari sebelum atau selepas makan dan anda boleh makan sekaligus atau telan satu kapsul pagi dan satu lagi pada waktu malam bersama air suam atau kosong. 
Untuk sapuan pada muka, anda perlu membuat satu lubang pada kapsul berkenaan menggunakan jarum dan sapukan pada muka anda sebelum tidur pada waktu malam. Biarkan selama 15 minit ataupun semalaman untuk penyerapan yang berkesan; hanya RM 39.90 sebotol untuk Semenanjung Malaysia dan RM 43.90 di Sabah dan Sarawak. 

-Apakah yang menyebabkan Amelin berminat pula untuk menjadi salah seorang pengedar produk Catalyst?
Saya merupakan pengedar secara tidak langsung sebenarnya. Rakan-rakanlah yang telah menyebabkan saya menjadi seorang stokis; daripada hanya seorang pengguna, saya menjadi agen biasa dan apabila permintaan meningkat, saya membuat keputusan untuk menjadi pengedar utama dan juga stokis di Kuala Lumpur. Selain itu, faktor keberkesanan produk ini terhadap diri saya membuatkan saya mahu orang lain merasai perubahan hebat produk Catalyst terutamanya Virgin Coconut Oil (VCO) Soft Gel. 

-Apakah antara perubahan yang boleh didapati setelah menggunakan produk VCO Soft Gel itu?
Perubahan adalah tertakluk kepada individu itu sendiri dan ada kesan yang baik dan buruk sama seperti produk-produk lain. Nak cantik dan sihat adalah tidak semudah yang kita sangkakan. Seingat saya, jerawat keluar di muka saya selama seminggu setelah menggunakan produk VCO Soft Gel ini dan mungkin itu adalah salah satu cara pembersihan dalaman yang berlaku kepada badan saya. Selera makan saya juga semakin bertambah-tambah tapi yang seronoknya, saya kehilangan dua kilogram dalam masa beberapa minggu setelah menggunakan produk ini. Ada yang akan berasa kulit mereka semakin halus seakan kulit bayi dan kurang berminyak; apa yang saya boleh katakan, itu adalah tindak balas positif terhadap toksin-toksin di dalam badan. Anda boleh rujuk album testimoni bergambar di Facebook saya, Amelin Catalyst untuk keterangan lanjut. 

-Apakah cara untuk para pelanggan membuat pesanan Catalyst VCO Soft Gel ini?

Anda boleh SMS nama, alamat, no telefon dan produk ini ke nombor telefon saya 014-5348900 untuk membuat pesanan. Seterusnya, anda perlu membuat bayaran ke nombor akaun bank Maybank atau CIMB saya termasuk butiran transaksi pembayaran, jumlah pembayaran dan waktu transaksi dijalankan ke nombor telefon saya. Sila simpan resit transaksi sebagai rujukan. Anda juga boleh menghantar emel ke acik_hagemaru@yahoo.com untuk pertanyaan lanjut.

Maybank: 
Nor Amalina Binti Haron 114487161684
CIMB : Nor Amalina Binti Haron  13020150739521

:To Be Continued:

18 comments:

Zuan said...

tengok gambar gambar tu, nampak testimoni yang solid.. Semoga business ni berjalan dengan lancar di bulan ramadhan yang mulia ni insha Allah :)

p.s bila baca entry ni, rasa cuak pulak bila fikir yang ko ada cakap nak interview aku pasal nama blog aku.hehhe

Unknown said...

Zuan: hehe betul! aku pun yakin dengan gambar2 testimoni yang ada dalam Facebook Amelin hehe :)

ewanthology said...

promote, jgn x promote :-)

Unknown said...

malay male: hehe harus promote!

bicara mak dara said...

wahhh bagus produk niii :)

eVa said...

Seyes vco tu mmg bgs sbb sy pakai vco tu.. Tak yah tanya jauh2 haha.. Muka sy jd pink2 dlm masa semggu slps mula2 mkn dulu.. Then byk lagi perubahan dalaman wanita.. Kwn sy byk pakai ni.. Especially kalo ada masalah peroid paid sy suggest makan ni...

Anonymous said...

wah,lepas ni boleh la mencuba review produk pulak.hehe

Unknown said...

Mad Dara: hehe memang berkesan!

eva: eh, ada geng!!! Dulu Jue pun pernah guna hehehe.... I pun pakai produk ni sekarang hehe syukur alhamdulillah!

Ized: Alhamdulillah, nampakny begitulah hehehe :)

Aimacomel said...

owh, ada produk kurus dan cantik.

Unknown said...

baby comel: yeap boleh hubungi beliau kalau berminat :)

Aziela said...

Dah tua2 nie...nak makan produk pun kena berhati2.

Unknown said...

Kak Aziela: hehe betul tu....kadang kadang ada ubat yang tak sesuai dengan diri kita :)

Nick Nashram said...

ok, off topic.
bila nak iftar sekali ni..huhu

Unknown said...

Nick: haha kalau nak iftar kena la datang KL huhuhu :)

NARUMI ISOZAKI said...

so far pakai okay tak am? lepas ni boleh la ang buat testimoni utk diri sendiri plak. hee :)

Unknown said...

Narumi: alhamdulillah so far pakai sangat okay. Jerawat dah jarang naik, rasa lebih yakin :)

bicara mak dara said...

wahhh bagus produk ni nak kena cuba ni

Unknown said...

Mak Dara: hehe okay boleh hubungi nombor yang tertera :)

("-")