(",)

LoveHateFollowers

Friday, September 14, 2012

Do not Stand at My Grave and Weep

22 comments:

anamizu kaito said...

bahasa dia.fuhhh ~

Aleda Boyd said...

kenapa, tengah bersedih ke sekarang? ni ada sajak sedih jugak..tapi dikarang sendiri..

http://exquisitely-aleda.blogspot.com/2011/10/poetry-and-art-expressions-regret.html

Azham Vsvc said...

Cik Ana: hehe...seronok baca sajak nukilan penulis berkenaan huhu

Aleda: Wah..that is so cool! Insyaallah nanti I tengok okay hehe :)

Yousof said...

Sajak orang melayu pun kadang² terkial-kial aku nak fahamkan, inikan pula sajak omputih.. ;D

Ibnu Kassim said...

lu gah sedih ke? gua pn sedih org yg gua syg pergi dulu sblm gua..

Cikgu Ma said...

terpaku...

Azham Vsvc said...

Ucop: hehe...tak apa senang je nak faham sajak ni sbenarnya...

Ibnu Kassim: yeap...aku tgh sedih...kau sedih sbb kehilangan org tersayang, lagi parah kisah kau sebenarnya...

Cikgu Ma: kenapakah? hehehe

eva said...

fuhh.. bila bc terasa melayang layang.. huhu

babycomel said...

i am not there bcoz i'm here =)

Azham Vsvc said...

Eva: hehe...sedih kan sajak ni? Puitis betul penulisnya huhu

babycomel: hehe...yeap betul tu hehe! Semoga Allah senantiasa panjangkan umur dan murahkan rezeki :)

semutsengal said...

deep deep deep.

ke aku tak paham ?

Azham Vsvc said...

semutsengal: haha senang je lah...cuba cari analysis poem ni kt internet hahaha!

onie said...

tetiba teringat poem masa zaman sekolah dulu,kemain susah nak ingat maksud dia,hehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

you are in my memory...

ch000tz axoera ヅ said...

baeeeeeeekkk :p

Yousof said...

Boleh faham tapi tak dapat hayati 100% la hehe Aku suka membaca, harap² satu hari nanti English aku semakin mantap.

Aziela said...

Touchingnyerr....

Azham Vsvc said...

onie: hehe...zaman sekolah punya sajak mesti mencabar sangat-sangat kan? heheheh

Zuan: hehe terima kaseh kalau betul-betul begitu :)

ch000tz axoera: hehe terima kaseh.

Ucop: hehe...insyaallah satu hari nanti mesti mahir punya huhuhu...

Aziela: hehe...sedih kan akak? Nanti jangan lupakan saya tau :)

Nisa Greennnpanda said...

Yes, do not cry at my grave coz I won't be able to wipe your tears, huhu~...

Azham Vsvc said...

Nisa: Oh my God that is even sadder!

anif abdullah| AA said...

really love thisss :)

Azham Vsvc said...

AA: Thank you hehe!

("-")